tag:blogger.com,1999:blog-14148723228518559852024-03-13T08:38:26.530+05:30محمود حسن جمشیدپوریUnknownnoreply@blogger.comBlogger37125tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-38365651887290755662018-08-30T02:05:00.002+05:302018-08-30T02:09:11.076+05:30
ڈاؤن لوڈ کریں شکریہ Unknownnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-56712179628307449552018-08-02T22:34:00.004+05:302018-08-02T22:37:52.566+05:30Unknownnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-70767325791877669882018-08-02T12:34:00.003+05:302018-08-30T02:01:55.311+05:30
...ہم... امت مسلم
جماعت کے حلقہ میں اثر ورسوخ رکھنے والے معتدل مزاج آور سنجیدہ اہم ذمہ داران کو بھی ہم متوجہ کرنا چاہتے ہیں کہ اکابر کی قائم کردہ آس جماعت کو جمہور امت اور سابقہ اکابر ذمہ داران کے مسلک و مشرب پر قائم رکھنے کی سعی کریں، اور مولوی سعد صاحب کے جو غلط افکار و نظریات عوام الناس میں پھیل چکے ہیں، آن کی اصلاح کی بھرپور کوشش کریں، اگر آن پر فوری قد غن نہ لگائی گئی، تو خطرہ Unknownnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-30433601160653202382016-07-11T15:36:00.001+05:302017-01-05T12:18:46.108+05:30نماز تراویح
نماز تراویح
از: مولانا نجیب قاسمی سنبھلی
najeebqasmi@yahoo.com
نبی اکرم اکے ارشادات کی روشنی میں امت مسلمہ کا اتفاق ہے کہ نمازِ تراویح فرض نہیں؛ بلکہ سنت موٴکّدہ ہے۔ البتہ ۱۴۰۰ سال سے جاری عمل کے خلاف بعض حضرات ۲۰ رکعت نمازِ تراویح کو بدعت یا خلاف ِسنت قرار دینے میں ہر سال رمضان اور رمضان سے قبل اپنی صلاحیتوں کا بیشتر حصہ صرف کرتے ہیں، جس سے امت مسلمہ کے عام طبقہ میں انتشار پیدا ہوتا ہے؛ Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-35149810595435248112016-07-11T15:28:00.001+05:302016-07-11T15:28:37.858+05:30بیس رکعات تراویح اہل سنت والجماعت کی علامت ہےبیس رکعات تراویح اہل سنت والجماعت کی علامت ہے
از: مولانا محمد شفیع ق&#Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-48116309713382649392016-07-09T00:17:00.001+05:302016-07-09T00:17:44.360+05:30بیس رکعت تراویح بیس رکعت تراویح
احادیثِ مبارکہ کی روشنی میں
 Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-84368239970097618462016-07-09T00:03:00.001+05:302016-07-09T00:04:00.075+05:30جنت البقیع اور جنت المعلی میں مدفون علمائے دیوبندجنت البقیع میں مدفون علمائے دیوبند
نمبر شمار اسمائے گرامی علمائے د&#Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-46336408158148525142016-07-08T23:44:00.001+05:302016-07-08T23:45:59.053+05:30تہجد وتراویح دونوں الگ الگ نمازیںتہجد وتراویح دونوں الگ الگ نمازیں​
تحریر ۔۔۔مولانا ضیا ء الحق مظاہ&#Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-53957880514842918792015-07-28T00:28:00.001+05:302015-08-01T15:55:24.958+05:30قضائے عمری کا مسئلہ
ﻗﻀﺎﺋﮯ ﻋﻤﺮﯼ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯﭘﺎﻧﭽﻮﯾﮟ ﭘﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺭۃ ﻧﺴﺎﺀ ﮐﯽ ﺁﯾﺖﻧﻤﺒﺮ 103 ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﺎ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﮯ۔
ﺇﻥَّ ﺍﻟﺼَّﻠـﻮۃَ ﮐَﺎﻧَﺖْﻋَﻠَﯽ ﺍﻟْﻤُﻮْﻣِﻨِﯿْﻦَ ﮐِﺘَﺎﺑًﺎ ﻣَّﻮْﻗُﻮْﺗًﺎ
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺍﮨﻞ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﭘﺮﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﮯﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ، ﮨﺎﮞ ﺍﮔﺮ ﮐﺒﮭﯽﮐﺒﮭﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﻋﺬﺭ، ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯﻧﻤﺎﺯ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺩﺍ ﻧﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ ﺗﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻧﮯUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-84773157660798275252015-07-28T00:22:00.001+05:302015-07-28T00:22:23.118+05:30امام ابو حنیفہ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧؒ ﮐﺎﭼﺎﻟﯿﺲ ﺳﺎﻝ ﻋﺸﺎﺀ ﮐﮯ ﻭﺿﻮ ﺳﮯ ﻓﺠﺮ ﮐﯽ
ﻧﻤﺎﺯﭘﮍﮬﻨﮯ ﭘﮧ ﺍﻋ&#Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-75722615516824012862015-07-28T00:14:00.001+05:302016-07-09T00:08:29.626+05:30جنت البقیع میں مدفون ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﻣﯿﮟ - ﺟﻨﺖ ﺍﻟﺒﻘﯿﻊ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ
ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ... ﯾﮧ ﺳﻌﺎﺩﺕUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-31989272727984579552015-07-12T17:42:00.000+05:302016-07-08T23:46:59.396+05:30ﺑﯿﺲ ﺭﮐﻌﺎﺕ ﺗﺮﻭﺍﯾﺢ ﻋﮩﺪ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ ﻣﯿﮟ
ﺑﯿﺲ ﺭﮐﻌﺎﺕ ﺗﺮﻭﺍﯾﺢ ﻋﮩﺪ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ ﻣﯿﮟ
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 1
۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯﮨﯿﮟ ۔ ﺣﺪﺛﻨﺎ ﻭﮐﯿﻊ ﻋﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﻋﻦ ﯾﺤﯿﯽٰ ﺑﻦ ﺳﻌﯿﺪ ﺍﻥﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﺍﻣﺮ ﺭﺟﻼ ﺍﻥ ﯾﺼﻠﯽ ﺑﮭﻢ ﻋﺸﺮﯾﻦﺭﮐﻌۃ
ﺗﺮﺟﻤﮧ ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﺤﯿﯽٰ ﺑﻦ ﺳﻌﯿﺪ ﺍﻧﺼﺎﺭﯼ ؒ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺧﻄﺎﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺍﯾﮏﺁﺩﻣﯽ ( ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﯽ ﺑﻦ ﮐﻌﺐ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ) ﮐﻮ
ﺣﮑﻢ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﯿﺲ 20 ﺭﮐﻌﺎﺕ ﺗﺮﻭﺍﯾﺢﭘﮍﮬﺎﺋﮯ ۔ ( ﻣﺼﻨﻒ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺷﯿﺒﮧ 3/285 )
ﺳﻨﺪ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-69215186999584928572014-10-29T17:04:00.001+05:302014-10-29T17:06:54.686+05:30چند نصیحتیں
<!--[if gte mso 9]>
<![endif]-->
<!--[if gte mso 9]>
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
<![endif]--><!--[if gte mso 9]>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-10161881385709387642014-10-28T12:59:00.001+05:302014-10-28T16:54:39.952+05:30ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺫﺍﮐﺮ ﻧﺎﺋﮏ ﺍﻭﺭﺍﻧﮉﯾﻦ ﻣﺠﺎﮨﺪﯾﻦ
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺫﺍﮐﺮ ﻧﺎﺋﮏ ﺍﻭﺭﺍﻧﮉﯾﻦ ﻣﺠﺎﮨﺪﯾﻦ .ﺁﭖ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﭘﭽﮭﻠﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﺩﻟﯽ ﮨﺎﺋﯽ ﮐﻮﺭﭦ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﺮﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺩﮬﻤﺎﮐﮧ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﯽ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﺑﮭﯽﮐﺎﻓﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺍ، ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮐﯽ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﻧﮉﯾﻦ ﻣﺠﺎﮨﺪﯾﻦ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﺑﮭﯿﺞ ﮐﺮ ﻟﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﯾﮧ ﺍﻧﮉﯾﻦ " ﻣﺠﺎﮨﺪ " ﻣﺎﻧﻮ ﺍﻭﺟﮭﺎ ﻧﺎﻣﯽ ﮨﻨﺪﻭ ﺗﮭﺎﺟﻮ ﺍﺣﻤﺪ ﺁﺑﺎﺩ ﺳﮯ ﮔﺮﻓﺘﺎ ﮨﻮﺍ۔
ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ ﺧﺒﺮ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺫﯾﻞ ﮐﺎﻟﻨﮏ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ۔http://www.bbc.co.uk/urdu/india/2011/09/Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-68172685276445012742014-10-28T12:53:00.001+05:302014-10-28T17:10:58.290+05:30ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺫﺍﮐﺮ ﻧﺎﺋﮏ ﻋﺮﺑﯽﺍﻭﺭ ﺑﺮﺝ ﺧﻠﯿﻔﮧ
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺫﺍﮐﺮ ﻧﺎﺋﮏ ﻋﺮﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺝ ﺧﻠﯿﻔﮧ .
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﻘﺮﯾﺮ " ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯﺣﻘﻮﻕ " ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮞ
ﺴﻮﺭﮦ ﻧﺴﺎﺀ ﺳﻮﺭۃ 4ﺁﯾﺖ 34 ﻣﯿﮟ ﮨﮯﮐﮧ
ﺗﺮﺟﻤﮧ :ﻣﺮﺩ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﭘﮧ ﻣﺴﻠﻂ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﮐﻢ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺑﻌﺾ ﮐﻮ ﺑﻌﺾ ﺳﮯ ﺍﻓﻀﻞ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﮯ ۔۔۔۔۔
"ﻟﻮﮒ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻟﻔﻆ ﻗﻮﺍﻡ ﮐﮯﻣﻌﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﺟﮧ ﺍﻭﭘﺮﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺻﻞ ﻣﯿﮟ ﻟﻔﻆ ﻗﻮﺍﻡ ﺍﻗﺎﻣۃ ﺳﮯ ﻧﮑﻼ ﮨﮯﺍﻗﺎﻣۃ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺁﭖ ﻧﻤﺎﺯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻗﺎﻣﺖﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-84715807066688048732014-10-25T18:42:00.000+05:302014-10-25T19:13:38.574+05:30اجڑے ہوئےچمن کے چند یادگار نقوش
اجڑے ہوئےچمن کے
چند یادگار نقوش
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-62839632797829336292014-10-25T17:29:00.000+05:302014-10-25T17:29:43.525+05:30بطور کرامات کہ بیت الله شریف کا اولیاء کرام رحمه الله كی حیات زندگی میں زیارت کو آنا
بطور کرامات کہ بیت الله شریف کا اولیاء کرام رحمه الله
كی حیات زندگی میں زیارت کو آنا
بسم الله الرحمن الرحیم
حدیث نمبر :01وسلم یقول اھتزالعرش الموت سعد بن معاذ وفی روایة قال اھتز عرش الرحمن لموت سعد بن معاذ وفی روایة قال اھتز عرش الرحمن لموت سعد بن معاذ متفق علیه . مشکوة ص 567حدیث نمبر :02عن جابر ان رسول الله صلی الله علیه وسلم قال رایت الجنة فرایت امراة ابی طلحة وسمعت خشخشة Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-18541138293172634612014-10-21T19:16:00.001+05:302014-10-25T17:25:01.539+05:30کیا بلا اس تحریف و خیانت کے رفع یدین نہیں ہو سکتا؟
کیا بلا اس تحریف و خیانت کے رفع یدین نہیں ہو سکتا؟
محمد ابو بکر غازی پوری
ہم جب غیر مقلدین یعنی اہلحدیث اور بقلم خود سلفی حضرات کی کتابیں پڑھتے ہیں تو ہمیں عجیب عجیب حادثات سے گذرنا پڑتا ہے ، ہم حیران و ششدر رہ جاتے ہیں کہ کتاب و سنت کا نام لے کر عوام کو گمراہ کرنے والا یہ فرقہ دیانت و امانت اور شرافت سے اتنا محروم کیوں ہے، اور خداوند قدوس نے صدق و راستبازی اختیار کرنے کی توفیق اسے Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-89679253163075776052014-10-21T19:03:00.000+05:302014-10-25T17:26:14.713+05:30بھینس اور غیر مقلدین
بھینس اور غیر مقلدین
کیا بھینس فرقہ جدید نام نہاد نفس پرست [اہل حدیث] غیر مقلدوں کے لیے حلال ہے یا حرام؟ فیصلہ خود کیجئے
رئیس المناظرین وکیل احناف ترجمان اہل سنت
حضرت مولانا محمد امین صفدر اوکاڑوی رحمہ اللہ
اسی پر مجھے اپنا ایک واقعہ یاد آیا میں ایک گاؤں میں گیا جلسہ ہورہا تھا غیرمقلدوں کا ، بڑا شور تھا اشتہار لگے ہوئے تھے اہل حدیث کانفرنسمیں ویسے ہی تاریخ کے سلسلہ گیا ہوا Unknownnoreply@blogger.com10tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-46943580220008754422014-10-21T18:44:00.005+05:302014-10-25T17:27:29.874+05:30نمازمیں ہاتھ کیسے اورکہاں باندہنا سنت ہے؟؟
نمازمیں ہاتھ کیسے اورکہاں باندہنا سنت ہے؟؟
مولانا حافظ محمد خاں صاحب دامت برکاتہم
یاد رہے کہ نمازمیں دایاں ہاتھ بائیں ہاتھ پرباندہنا مسنون ہے، اس بارے میں کئی روایات ہیں مثلا بخاری ومسلم کی روایت میں یہی تصریح موجود ہےفقد روى البخاری فی صحیحہ : عن سہل بن سعد رضی اللہ عنہ قال: كان الناس یؤمرون أن یضع الرجل الید الیمنى على ذراعہ الیسرى وفی روایة لمسلم : ثم وضع یدہ الیمنى على ظہر یدہUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-667016880161017392014-10-21T18:36:00.003+05:302014-10-21T18:37:09.696+05:30غیرمقلد نام نہاد [اہلحدیث] کا ایک دھوکا
غیرمقلد نام نہاد [اہلحدیث] کا ایک دھوکا
غیرمقلد نام نہاد [اہلحدیث] اپنے ذہن اور اپنی سوچ کو خدا اور رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی سوچ اور معصوم سمجھتے ہیں – اس لئے جو شخص ان کے فہم سے اختلاف کرے اس کو نہیں کہتے کہ اس نے ہمارے فہم کو نہیں مانا بلکہ اس کو خدا اور رسول سلی اللہ علیہ وسلم کا مخالف کہتے ہیں – ان کی سمجھ کے خلاف کسی امام کا فہم ہو ، صحابی کی سوچ ہو ، خلیفہ راشد رضی اللہ Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-9353175883603427452014-10-21T18:33:00.002+05:302014-10-25T17:27:46.397+05:30اہلحدیث بھائیوں کےلئے لمحہ فکریہ
اہلحدیث بھائیوں کےلئے لمحہ فکریہ
سوال نمبر 1: اہلحدیث بھائی نماز جناز میں پہلی تکبیر کے بعد ثنا (سبحانک اللہم وبحمدک.... الخ) فاتحہ اور سورة پڑھتے ہیں اس عمل کی ایک حدیث پیش کریں۔سوال نمبر2: اہلحدیث نمازجنازہ میں تیسری تکبیر کے بعد ایک سے زائد دعائیں پڑھتے ہیں ۔اس کی ایک حدیث پیش کریں۔سوال نمبر3: اہلحدیث نماز جنازہ میں تیسری تکبیر کے بعد امام جب ایک سے زائد دعائیں پڑھتا ہے توپیچھے مقتدی بلند Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-27797486195892798012014-10-21T17:13:00.001+05:302014-10-21T18:23:41.438+05:30نماز میں ناف کے نیچے ہاتھ باندھنا
بسم اللہ الرحمن الرحیم
نماز میں ناف کے نیچے ہاتھ باندھنا
از افادات: متکلمِ اسلام مولانا محمد الیاس گھمن حفظہ اللہ
مذہب اہل السنت والجماعت احناف :
نماز میں ناف کے نیچے ہاتھ باندھنا سنت ہے ۔ کیو نکہ اس میں تعظیم زیادہ ہے ۔(الھدایہ ج:1 ص: 100 ،101)
مذہب غیر مقلدین :
نماز میں Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-5914396638955600212014-10-19T14:23:00.002+05:302014-10-25T17:28:00.331+05:30غیر مقلدین کی بہانک خدمات
غیر مقلدین کی بہانک خدمات
وہابی ازم محض ايک اسلامی فرقہ ہے جو اٹھارویں صدی میں پھلا پھولا تھا۔ اس فرقے کی مثال عيسايیوں کے پیوریٹن فرقے کی سی ہے جسے سترہویں صدی میں انگلستان، نیدر لينڈاور ميسے چوسٹ میں فروغ حاصل ہوا تھا۔پیورٹین اور وہابی دونوں فرقوں کو وعویٰ ہے کہ انہوں نے اصل دین کی طرف مراجعت کی ہے لیکن يہ دونوں فرقے مکمل طور پر نئے اور اس وقت کے مخصوص حالات کے ردعمل کے طور پر معرض وجود میں Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1414872322851855985.post-28973579231118832162014-10-17T11:57:00.003+05:302014-10-17T11:57:47.811+05:30ہم نہیں مانتے!!!
ہم نہیں مانتے!!!
غیر مقلدین کے معتبر ترین علماءکے یہ مسائل جب غیر مقلدین کے سامنے بیان کئے جاتے ہیں تو لا جواب ہو کر ان کا رنگ زرد پڑجاتا ہے ۔ جب کوئی جواب ان سے نہیں بن پڑتا تو چار ونا چار یہ کہ کر جان چھڑاتے ہیں کہ ”ہم ان علاماء، ان کتابوں اور ان مسائل کو نہیں مانتے ۔ ہم تو صرف قرآن وحدیث کو مانتے ہیں “
ہم غیر مقلدین سے پوچھتے ہیں:
٭۔۔۔کیا یہ علماءخود کو اہل حدیث نہیں کہتے تھے اور کیا Unknownnoreply@blogger.com0